یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت صنعتی

۷ بازديد

امروزه شغل طراحی وب یکی از مشاغلی است که به جهت گسترش کسب و کارهای اینترنتی، در سطح دنیا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که طراحی وب با وردپرس نیز در قیاس با طراحی سایت با کدنویسی به جهت کاربری آسانی که دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. باید به این نکته اشاره کنیم که سایت های پرطرفدار دنیا اصولا از گرافیک و طراحی هوشمندانه ای بررخوردار هستند و به همین جهت می توان به میزان اهمیت طراحی وب سایت پی برد.

 
 

طراحی سایت سالن زیبایی

۶ بازديد

طراحی سایت آرایشگاه و سالن زیبایی عروس می تواند یکی از بهترین روش ها برای گسترش کسب و کار اینترنتی شما باشد. البته بسیاری از افراد با یک جستجوی ساده در فضای وب می توانند به راحتی بهترین سالن زیبایی در تهران را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند. همچنین برای طراحی سایت سالن زیبایی بانوان باید از گرافیک حرفه ای استفاده کنید چراکه یکی از موثر ترین عوامل در طراحی سایت سالن زیبایی، گرافیک زیبا و تاثیرگذار وب سایت شما می باشد.

 
 

طراحی سایت پزشکی

۶ بازديد

امروزه از آن جهت که آمار جستجوی پزشک در فضای وب افزایش پیدا کرده است، می توان به این نکته اشاره کرد که طراحی وب سایت پزشکی قانونی، سایت مطب و ... نیز در موازات با این موقیعیت افزایش یافته است. بدین جهت فروش سایت فعال در بسیاری از مجموعه های طراحی اختصاصی همانند ماناوب با هدف گسترش کسب و کار های اینترنتی بیشتر شده است. هم چنین برای اطمینان از وب سایت پزشک مورد نظر خود می توانید به سامانه جستجوی اعضای نظام پزشکی مراجعه کنید و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

طراحی سایت مطب

۶ بازديد

گروه تخصصی ماناوب جهت طراحی اختصاصی سایت شما با توجه به استاندارد های ممکن و سلیقه شما، طراحی سایت پزشکی را به بهترین نحو ممکن ارائه می کند. همانطور که می دانید هزینه طراحی سایت وردپرس در قیاس با طراحی سایت مطب پزشک با زبان های مختلف برنامه نویسی بسیار متفاوت می باشد. طراحی سایت مطب پزشک امکانات بسیاری در اختیار شما برای رزرو وقت انلاین، ویزیت انلاین، معرفی خدمات و ... قرار می دهد.   البته طراحی وب سایت شما توسط تیم ماناوب تا یکسال پس از اتمام طراحی، از پشتیبانی رایگان برخوردار می باشد.