شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

کلاس آیلتس

۱۰ بازديد

یکی از نکات قابل توجه دوره های خانه آیلتس تهران برگزاری دوره های حضوری و آنلاین آزمون های بین المللی CELPIP و IELTS در کوتاه ترین زمان ممکن حتی برای مبتدیان می‌باشد.

 طول دوره برای زبان آموزانی که سطح intermediate و بالاتر می‌باشند بین ۲۰ تا ۳۰ جلسه ۷۵ دقیقه ای می‌باشد که شامل ۴ مهارت آزمون خواهد شد.

 برگزاری کلاس خصوصی آیلتس  توسط استاد بهنام علیپوری

 زبان آموزانی که مبتدی هستند با گذراندن ۳۵ تا ۴۵ جلسه کلاس آیلتس به راحتی میتوانند به حداقل نمره ۶ در آزمون آیلتس در این مرکز دست یابند.

برای بهبود مهارت رایتینگ در آزمون آیلتس، می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید. یکی از ترفندهای مهم این است که پس از خواندن سوال، پلانی برای نوشتن پاراگراف‌های خود تهیه کنید. این پلان می‌تواند شامل مواردی مانند تعیین موضوع هر پاراگراف، استفاده از ایده‌های اصلی و مثال‌ها باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا نوشته‌ی خود را منظم و مرتب بنویسید و از افتراق موضوع در هر پاراگراف اطمینان حاصل کنید.

 

همچنین، استفاده از واژگان پیچیده و متنوع و جملات متنوع و متناسب با ساختارهای گرامری مختلف نیز از دیگر ترفندهای رایتینگ آیلتس است که می‌تواند به بهبود نمره‌ی رایتینگ شما کمک کند. اما باید مطمئن شوید که از این واژگان و ساختارها به درستی استفاده کرده و از اشتباهات گرامری و لغوی پرهیز کنید.

 

به علاوه، تمرین مداوم و بازنگری نوشته‌های خود نیز اهمیت دارد. پس از نوشتن یک پاراگراف یا متن، آن را مرور کنید و اشتباهات خود را تصحیح کنید و سعی کنید جملات خود را بهبود ببخشید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا با زمان‌بندی بهتر و استفاده از واژگان و جملات مناسب‌تر، مهارت نوشتاری خود را بهبود بخشیده و آمادگی بیشتری برای آزمون داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.